champers دوربین فوک ساحل سایه ساحل خلیج ویتلی

champers: دوربین فوک ساحل سایه ساحل خلیج ویتلی انگلستان باشگاه شبانه

گت بلاگز علمی پزشکی تمرین‌های اصلاحی + بدون نیاز به جراحی گودی کمر خود را درمان کنید

گودی یا قوس بیش از حد کمر می تواند علاوه بر ظاهر بدن باعث کمردرد، کشیدگی عضلات و مشکلاتی از این دست نیز شود ولی می توانید با استفاده از راهکارهای زیر این مس

تمرین‌های اصلاحی + بدون نیاز به جراحی گودی کمر خود را درمان کنید

به گزارشخبرنگار حوزه کلینیکگروه علمی پزشکی کلوب خبرنگاران؛ گودی کمر به دلایل مختلفی ایجاد می شود و در وهله اول چنانچه احساس می کنید مبتلا به قوس کمر هستید، این مسئله باید به وسیله متخصص تشخیص داده شود.
روش تشخیص معمولاً ایستادن به پشت رو به دیوار و اندازه گیری ورود چهار انگشت دست به پشت کمر است که اگر تمامی انگشتان، مچ و یا بازوی دست از پشت کمر عبور کرد نشان دهنده گودی کمر هست، از جمله دیگر روش های تشخیص عکسبرداری از ستون فقرات را می توان نام برد.

عبارات مهم : احساس

از مهمترین علل ایجاد گودی کمر موارد زیر است
تنگی عضلات پشت کمر، ضعف عضلات شکم، چاقی، پوکی استخوان، بعضی بیماری های مرتبط با ستون فقرات مادرزادی، نشستن به صورت چمباتمه و قوز کردن
گودی کمر ریسک مبتلا شدن به این پرسشها سلامتی را زیاد کردن می دهد
آسیب به اعصاب ستون فقرات، تنگ شدن کانال عضلانی، درد در ناحیه پایین کمر و نیز پرسشها حفظ تعادل بدن
حال جهت درمان این عارضه بنا بر شدت می توانید از دکتر متخصص راهنمایی بگیرید، در بسیاری از موارد در صورت تشخیص زودهنگام انجام پاره ای از تمرینات کششی می تواند مسئله را برطرف کند به این منظور موارد زیر را انجام دهید.
ابتدا از خود در حالت نیمرخ که تمام بدن را پوشش دهد تصویر بگیرید تا میزان گودی کمر خود و موثربودن تمرینات ورزشی در برطرف کردن آن را بتوانید مشخص کنید.
تمرینات زیر را به ترتیب انجام دهید، در جهت فلش مشخص شده است عضلات پا و دست خود را حرکت دهید، دقت کنید در حرکات زمینی هر لحظه کمر باید مماس بر کف زمین باشد و زاویه نداشته باشد.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
تمرینات را به آهستگی و از دوره های زمانی کوتاه شروع کنید و به تدریج در عرض چند هفته آنها را زیاد کردن دهید.
در اجرای هریک از حرکات زیر نباید هیچ احساس دردی در کمر خود احساس کنید، در صورت احساس درد یا حرکت را به درستی انجام نمی دهید یا دچار مسئله در ستون فقرات هستید که باید با دکتر متخصص مشاوره انجام دهید.
پس از هر دوره انجام این تمرینات تصویر گرفته و تغییرات ستون مهره ها را بررسی کنید تا از میزان پیشرفت تمرین ها مطلع شوید.
منبع: posturedirect
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: احساس | عضلات | ستون فقرات | ستون فقرات | میزان پیشرفت | تمرینات ورزشی | اخبار سلامت | اختلالات اسکلتی

تمرین‌های اصلاحی + بدون نیاز به جراحی گودی کمر خود را درمان کنید

تمرین‌های اصلاحی + بدون نیاز به جراحی گودی کمر خود را درمان کنید

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog